سیستم آموزشی 2+5 چیست؟

سیستم آموزشی 2+5 یک سیستم آموزشی جامع همراه با پشتیبانی اساتید مجرب داخلی و خارجی برای مخاطبین دبیرستانی و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها می‌باشد.
در این سیستم اموزشی General English (GE) یا اطلاعات عمومی زبان انگلیسی در قالب سه سیستم TalkSi, Piece of Cake and EdSys به صورت محتوا محور. انلاین و حضوری برگزار میشود.
در این سیستم همچنان ESP (English for Specific Purpose) برای مخاطبین غیر زبانی که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل دارند نیز اموزش داده میشود.
خدمت اموزشی دیگر موسسه باشگاه های کتابخوانی و فیلم بینی ما میباشد که زبان اموزان با عضویت در این باشگاه ها به کمک اساتید حرفه ای موسسه به نقد و بررسی فیلم ها و کتابهای برتر جهان میپردازند.
و خدمت اخر ما IE (International Exams) میباشد. اساتید ما در طول این دوره شمل رو برای شرکت در امتحان‌های بین المللی همچون KET, PET, FCE,CAE,TKT,IELTS,TOEFL همراهی آماده و اعزام می‌کند.


چرا پکیج آموزشی 5+2؟

  • اساتید مجرب
    تیمی متشکل از باتجربه‌ترین اساتید در ایران و خارج از ایران، در هر یک از دوره‌های این پکیج آموزش زبان انگلیسی به شما مشاوره خواهند داد.
  • کلاس‌های رفع اشکال
    بعد از گذراندن هر بسته آموزشی کلاسهای پرسش و پاسخ و رفع اشکال برایتان در نظر گرفته شده است.
  • دریافت مدرک معتبر
    پس از پایان هر دوره، و به شرط قبولی در ازمون های پلیان دوره مدرک معتبری از مراکز و ارگانهای داخلی و خارجی دریافت خواهید کرد.
  • پشتیبانی آموزشی
    از زمان خرید پکیج‌های زبان انگلیسی 5+2، پشتیبانی انلاین و تلفنی نیز در سیستم آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است.

 

5+2 holistic learning environment helps students establish themselves as thinking individuals and well-adjusted members of society. They attain the skills to live a balanced life and know how to stay healthy and happy while achieving success in their chosen careers.